*Kroppsbyggning och kortare, sämre samt färre inlägg*

Tänkte bara säga sorry för att alla mina inlägg nuförtiden blir kortare, sämre och färre..

Jag har sjukt mycket att göra och sitter inte vid datorn mer än "nödvändigt" då jag kollar lite viktigare e-post eller slänger in någon ny bok på min iPod.

En dag i mitt liv när jag jobbar kväll ser ut ungefär såhär.

07.00 upp och hoppa
07.15 - 08.30 promenad
08.30 - 09.15 fixa frukost, ät frukost och ta av alla räliga kläder
09.15 - 10.00 andas ut lite, laga all mat inför dagen, kolla e-post, packa all mat till jobbet och fixa iPoden inför dagen
10.00 - 10.25 gå till gymmet
10.30 - 12.30 träningspass och konditionspass på gymmet
12.30 - 13.00 ta sig hem på något sätt
13.00 - 13.30 andas ut, dusha, byta kläder förbereda inför jobbet
13.30 - 13.50 gå till jobbet
14.00 - 22.15 jobba
22.20 - 22.40 gå hem från jobb
22.40 - 23.00 gör allt nödvändigt inför sänggående
23.00 - 07.00 SOVA

Sen är det om igen i stort sätt!

Nu jobbar jag sex dagar i veckan också så det är lite hårt med helgvilan.

Nåja, nu har jag iaf skrivit av mig lite

image106
Kvartsvändning från min kassare sida för några dagar sedan. Kass vinkel, blir till att öva hårdare på den.

Kör hårt allihopa, jag drar till gymmer om en kvart!

Kommentarer
Postat av: Robin

Grymt schema du har! Jag skulle aldrig ha den disciplinen att ex. göra mig iordning på 20min osv.

Har faktiskt lite planer på att åka dit å kika för att få inspiration och motivation.

Hoppas det går bra på gymmet.

2008-05-28 @ 10:10:34
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Anonym

Okey, tack för ett kanon svar.
Kvartsvändningen ser väl helt okey ut, förstår dock inte varför du ska få till en kvartsvändning, Alströmer Trofen är ju en BB tävling, där krävs väl inga kvartsvädningar ?

Hur länge har du hållt på helhjärtat annars då? (110% satsning för träning,kost,sömn,etc alltså)

Mvh / Anonym

2008-05-28 @ 10:19:33
Postat av: Pumamamman

WHAT A CHARACTER !!!!!!!
Med en sådan agenda här ovan beskriven, så realiserar du en utopisk vision. Distraktioner är i behov av nedpriotering : full acceptans för det och fokus på målet...
Gårdagen har varit och framtiden vet vi inget om, men nuet är nu. Lycka till med dina intentioner, Stor kram / Solweigh

2008-05-28 @ 10:58:53
URL: http://allidaelvira.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är på bra god väg!! Du kommer närmre och närmre! Snart är det den 14! Bara håll ut. Du kommer klara det och när du väl står där, kommer du vara stolt över dig! Vi kommer vara stolta över dig!! :)
Sen är det bara till att äta normalt igen, eller ja över det normala och bli de största biffarna tillsammans :) Kom igen! 17 dagar kvar!!!

2008-05-28 @ 21:48:26
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: B

Anonym:
Jag snackade med Jörgen (SKKF-domare) och han sade att tävlingen skulle innehålla kvartsvändningar som förstajämförelse.

Dvs:

Kvartsväningnar
Kvartsväningnar särbedömningar
Obligatoriska
Obligatoriska särbedömningar
Fritt program

Ang. min kvartsvändning så är höger sida mer naturlig för mig än vänster, och vänster är därför inte lika bra som höger.. Men det är bara att nöta!

Jag har tränat dryga 5,5år. Haft ett halvårs uppehåll då mitt förra gym gick i konkurs och då jag flyttade från Lund till Hörby där efter.

Så jag hade 3 mån i lund då jag ej tränade, sedan tog det 3 mån för mig att stadga mig i hörby. Sedan dess har det blivit väldigt spartansk träning! :-) Älskar det!

Började träna med en kroppsvikt av 58kg på 177cm, hade 28 i armar då och faktiskt halvtjock mage.. inga bra förutsättningar då jag och c2h5oh (det "trevliga" alkoholet) var lite för bra kompisar ett tag.

Sedan blev det ungefär ett halvårs töntträning med biceps och mage två gånger i veckan.. men efter det fick jag "Fitness för honom" (boken) och började idka kunskap och därtill drömmar och mål! :-) Sedan har jag kört på bra bortsett från halvårsuppehållet!

Nu är det 130% träning i mitt liv, träningen kommer före
allt. Och mer skall det bli!

Jag har numera mål istället för drömmar om man säger så ;)

2008-05-29 @ 10:15:02
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: B

Tack Puma och Pumamamma! :-) Ni har varit till stor hjälp! :-)

2008-05-29 @ 10:18:56
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Anonym

Ändå. Gå från den killen som vägde 58 kg till att vara den killen som väger 79 kg idag, och är grymt bra form! Kan inget mer än säga att fan vad imponerande! Du är en av mina förebilder! :)

2008-05-30 @ 09:52:15
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0