7 maj - eftermiddag

Rygg, HIT, deff!

Läskigt värre... En jävla massa set på ~55 min.

Chins
Latsdrag
Stångrodd
Lat pulldown
Reprodd
Latsdrag V-handtag
Ryggresningar
Shrugs

Sedan 30 min på träningscykeln där 80-85rpm låg stabilt hela tiden!

Svettig? Jo visst, både jag och puma var äckliga som aldrig förr... Svettdropparna hade race ner för pumas panna, först över nästippen blev vinnare.... Stackars den pärla som råkade flyga in i hennes mun......

Efter träningen blev det typ 40 min i solen utanför, just chillin' with ma' boo (^_^)
Sedan kom Tee och hälsade på lite, han skulle träna rygg och axlar.. eller bara rygg, eller bara axalar... Stackars kille med beslutsånget..... Men han var het på gröten som vanligt, killen har en sjuk form med tanke på sina 90kg+!

Kick ass! KICK ASS!

*Titta inte ner!*

Kommentarer
Postat av: Puma

Riktigt bra jobbat idag, like always ;)
Haha! O de dära jäkla svettdropparna över näsan. Störigt värre att jag glömde handduken hemma hos dig. Därför fick dom ha lite race. Haha.. ;)

2008-05-07 @ 19:39:52
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0