5 maj - kväll

HIT; Ett benpass från helvetet!
20 set (21 inkl dropset på sista) på 50min.... Fy fäääään!

Knäböj i smith
Hacksquat
Liggande lårcurl
Assblaster
Benspark

Jag trillade nästan ner för trappan när jag var klar med bensparken där jörgen passat mig och hjälpt mig dropsetta... Fy fan! FY FAN!.... Men det känns bra nu när jag väl har haltat hem.... ARGH! Hittade en ådra på vänster m. vastus medialis (det innersta "huvudet" på den främre lårmuskeln)....... HIGH FIVE!

Det blir inte mycket hopp och lek för min del ikväll kan jag lova!!! Inget bärplockande heller, och framförallt inget jävla "små grodorna, små grodorna".

Försökte få upp en underbar bild på något som numera står mig nära hjärtat och motiverar mig..... Men bloggen ville inte, får försöka lägga upp bilden lite senare (^_^)

Kick ass, nu ska jag få i mig protein!

HACKSQUAT, YEAH! NASTYYYY! SQUEEEEEEEEEESE!

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHA, high five :P

Vafan är assblaster :P Kan lika gärna vara en redigt hård sexleksak. HAHA!

2008-05-05 @ 21:16:45
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Tee

vi vet alla att ditt ass behöver svullna upp..men är det verkligen rätt sätt? =)

2008-05-05 @ 21:27:36
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0