30 maj - morgon

Dagen började med morgonpromenad 04.30 - 05.50 .......... Vad hände då?

Jo..... 04.40 så går jag nere vid lågprisbutiken och så kommer det en polisbil som kör upp jämsides med mig och följer mig 10 meter för att sedan veva ner rutan... Jag tar ur mina hörlurar som för stunden spelade Arch Enemy - Aces High och tittar på polisen i pasagerarsätet....

"Vad gör du ute så här tidigt?" Frågar en kort, mörkhårig och halvtjock kille runt 28-30 år gammal.
"Jag går morgonpromenad, två veckor kvar til min första bodybuildingtävling, och sedan skall jag till jobbet, vadå, ser jag skum ut eller?" Svarar jag...
"Det vet du nog bäst själv, har du legitimantion med dig?" Svarar den lille köttbullen med komplex.
"Jo det förstår jag att jag gör i och för sig, men visst har jag leg"
 Monster blå tar mitt leg och frågar "Vart bor du Björn?"
"Prostgatan...... blah blah blah blah!"

Utan förvarning säger förarpolisen "Hur mycket tar du i bänkpress?"
"37*80kg på klubbmästerskapet senast, en liten lokal tävling" smilar jag fram.
"Oj, inte dåligt säger förarpolisen".

Den tjocka pasageraren ger tillbaks mitt leg och säger "hejdå", varpå föraren säger "Lycka till på tävlingen"

Tack säger jag, och sen rullar de iväg.

image108

Visst, lite skum ser jag ut att vara, det förnekar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rättar dig lite där bara, med 2 veckor kvar :P
Bra jobbat idag på träningen.. Vi var sjukt fokuserade båda två. För min del gick det sjukt bra, kändes lätt och bra liksom :)

Precis kommit hem. Kesella med funlight nu! Yeah!

2008-05-31 @ 20:12:07
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: B

Tack, ska fixa det nu :-P jävla hjärna. Önsketänkande.

2008-05-31 @ 20:13:55
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0