29 maj - morgon

Ja, fortsättning..

Efter moronpromenaden vilade jag en halvtimme och åt kolhydrater i form av havregryn! YAY!

Sedan gick jag till gymmet (25 min promenad)

Därefter 70min armar.

Stångcurl
Sittande hantelcurl
21 i scottcurlen

Pushdown
Pushdown rep superset med
overhead press i kablar
Bänkdips

Sedan körde Puma kondition och jag pillade lite med mitt fria program, låten är helt vald och jag har gjor de första ~30sec på programmet klart.. Eller ja, har ett utkast på de första 30 sec.. så 30 sec kvar bara ;)

Sedan handlade vi kesella....... 5kg var blev det! ;) Yay!

Nu skall jag och Puma andas ut lite, sedan jobb för oss båda!

Jag 14-22.15
Hon 14-19.30

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv och varsågod :) Hehe.. Hjälper dig mer än gärna som sagt! Du hjälper och har hjälpt mig en massa så :)
Bra pass idag! Tungt och svettigt, men bra.
Ses på lördag! :)
HCLS!

2008-05-29 @ 20:48:10
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0