25 maj - förmiddag

Bröst och vader för min del... Jo, så var det!

Lutad hantelpress
Dips
Smithbänk
Cabelcross

Lite vadgrejs

Jag får väl vara nöjd med passet, vikterna var lägre än förra passet, men det kändes bra. Hade dugligt tryck i kroppen.

Då mina ord sviker mig så bjuder jag på några bilder från idag istället!


image100
Så här var då fomen på midja och dylikt i morse. Det har börjat krypa upp lite ådror så smått på magen, vilket jag sagt hur länge som helst.... Men de syns mer och mer faktiskt! Gillar att mitt ansikte lyser! Downlight i Pumas sovrum är grymt (^_^)

image101
Så här var då formen väl på gymmet vid halv tolv idag.... Ådror lite här och var, lite tryck hit och dit.. ... Och självklart den blöjbajsande minen! Synd att man inte kunde se separationen/ådrorna på bröst och axlar bättre på bilden.. De var faktiskt feta i verkligheten! Yay!

image102
En actionbild som inte säger så mycket, men kan lika bra slänga med den!

Nu är klockan tio över sju ungefär, jag skall konsumera lite föda och sedan bara vila.. Imorgon 10.30 är det benträning!

Kick ass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, I like :)
Nej men helt seriöst, det är sjukt bra av dig. Är stolt över dig och tycker du ska var stolt över dig själv också. Önskar dock när den gamla goá Björn kommer tillbaka :)

2008-05-25 @ 21:07:02
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Staffan

Hello pretty boy! Fina bilder, visade brorsan o sa att så skulle vi se ut till hjul. nee skämt o sido, tatueringen ska ha läkt tillräckligt tills imorrn så jag ska börja köra igen då om jag pallar o inte somnar på tåget som vanligt.. men men, man vaknar till åtta o sen e d iväg.. längtat efter brösten o dipsen ^^.. tyckte du borde smycka din kropp lite mer, du borde ha lite pengar till de nu ju.. fin stor tribal på armen eller varför inte ängeln du va inne på ett tag? btw. hur många Omega 3 per dag? får i mig 2/dag nu.. morgon o kväll.. hmm o inlägget ovanför? gamla goa björn? sett dig i grundskolan? småfet o bräda vi sidan? ^^ pusspuss

2008-05-25 @ 21:13:40
Postat av: Robin

Det går frammåt ser jag :) Ser bättre å bättre ut. Lycka till nu.

Det är möjligtvis inte Alströmertrofén 2008 du ska på?

hade gött ;)

2008-05-26 @ 09:54:54
URL: http://robinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0