22 maj - eftermiddag

Deffnoja och förbränningsträning kan man väl säga...

Okej, så jag kom hem från jobbet 14.30 ungefär och "kom ihåg" att jag hade skrivit upp mig på tvättid mellan 14.00 och 16.00 så att jag skulle hinna en maskin tvätt med några favoritkläder innan jag skulle upp och köra förbränningsträning tänkte jag.

Vid 14.45 var jag nere  i tvättstugan och körde igång en maskin tvätt med lite kläder....
Ungefär 15.30 så gick jag ner i tvättstugan och såg att det var en jävla massa tvätthögar överallt, nån jävla barnfamilj som skulle sno min tid tänkte jag, jävla tröga jävlar tänkte jag då jag redan satt igång min maskin ju.
Jag ser sedan MIN tvätt ligga i en blöt jävla hög uppe på tvättmaskinen. EN BLÖT JÄVLA HÖG!  Ja, det fattar ju jag direkt att min maskin inte fått köra klart utan att nån jävla idiot hade öpppnat maskinen mitt i och slängt ut min tvätt... Jag går och och kollar på listan om det är någon som skrivit upp sig efter mig och försökt sno mina två timmar på kuppen... Och visst, fastighetsskötaren var det!................... På torsdagen 22/5 14-22...... Och jag ser då att jag lyckats skriva upp mig på fredagen mellan 14-16.......... Fan... FAN.... FAN!

Så där låg mina kläder i en blöt hög som inte var ren för fem öre..... Bara blöt... Men eftersom jag hade varit så glömsk, trött, sliten eller what ever så får jag väl skylla mig själv.... Jag hängde upp mina jävla kläder i torkrummet och körde iväg till gymmet istället...

Hoppas inte kläderna fått någa tvättmedelsfläckar eller något sånt nu för då vet jag en person som ska få röda strumpor i sin vita tvätt det närmaste halvåret!

16.00-17.00 körde jag 15min trappmaskin och 45min crosstrainer.... Jobbigt skit kan jag lova!

Nu sitter jag och väntar på att gå till gymmet. 19.15 är det ett armpass och jag ska försöka vara på bättre humör idag.

Kommentarer
Postat av: Robin

@B

Haha, Double Pro´n för den är så sjukt god och twinlaben var riktigt god den med. Dessutom är det köpt på rea så jag kom undan riktigt bra =) Gillar Twinlabs samansättning, men jag har mina gränser ;)

Fint då. Ska även jag öka massan rejält nu är tanken! Ska försöka hitta nån riktigt bra PT.

2008-05-23 @ 15:27:07
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Anonym

Roligt att se en grym utveckling och en sjuhelvetes rygg !
Bra vidd på dom latsen, that's for sure :)

Vad ligger längd och vikt på i dagsläget ?
Har läst väldigt mycket utav din blogg nu, och om jag inte missförstått det hela så har du inga ätardagar?

Mvh

2008-05-25 @ 16:45:58
Postat av: B

Tjo Anonym! Tack så mycket!

Jag erkänner att jag har lite bredd på mina lats, men dålig tjocklek kan jag säga! Men tack!

Längden är dryga 177cm och min pinsama vikt var nere på 79,6 i morse nypissad och jättenaken.

"Ätardagar".. Jaa du, vad ska jag säga... Jag har haft en ätardag på 4,5 veckor. Det var då jag åt allt jag kom över i stort sätt. Sedan har jag haft ett par dagar då jag laddat kroppen med kolhydrater. En i veckan har det blivit ungefär. Hade en kolhydratsdag igår, och skall ha min nästa på fredag.

Kul att du läst, och kul att få kommentarer!
Tack!

2008-05-25 @ 18:51:27
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0