19 maj - kväll

Har precis gått 75 min promenad i bra tempo..... Regn och skit, men sånt får man ta!

Nu är klockan halv nio och dagen är nästan slut.. Hinner inte med mycket mer än jobb och träning nu om dagarna..... Men imorgon är det vilodag! Eller... Ja, det blir ingen gymträning iaf.. Men troligtvis promenad på kvällen om det inte blir allt för sent då jag och Puma skall till Novalund en sväng direkt efter jobbet då hon tagit ledigt efter kl 14.

Nu blir det lite proteinkonsumering för min del och sedan skall jag andas ut!

Päjce!
image99

Kommentarer
Postat av: Tee

du är grym! dina ben ser helt okej ut! iaf när inte din överkropp är med! för den är uber!
Do it till it HURTS!

2008-05-19 @ 22:18:53
URL: http://teeman.blogg.se
Postat av: Emil

Jo, jag hade tänkt lägga upp en bild på dagsformen inför deff starten i höst. Körde en 40dgrs deff nu i vår, men avbröt då motivationen tog helt slut gällande gymträning.

Är du i tävlingstankar själv månne?

Keep it up!

2008-05-21 @ 01:03:49
URL: http://hempo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0