18 maj - förmiddag

Gick till gymmet vid kl 12 ungefär och sedan blev det strax över 1h bröst och vader... Åter igen, HELNÖJD!

Lutande hantelpressar inledde passet då jag fick till en pyramid.
40*80
42,5*8
45*8
47,5*8
50*6

Gött som fan med tanke på deffen här igen! :-)

Sedan blev det 20min crosstrainer och därefter sprang jag och Puma hem till mig.. Kan väl ha tagit 10 min att springa.

Sedan kl 15-15.45 blev det poseringsträning med Jörgen och Roger... Tack som fan för hjälpen, blir bättre och bättre!

Ett par mobilbilder som Puma tog idag innan poseringsträningen... De riktiga bilderna från poseringsträningen kommer senare då Jörgen tog dem.

image94
Kvartsvändning, min bästa sida har jag hört. (Ska dock ha huvudet fram istället för mot kameran)
image95
En krabba, dock så kommer ljuset från sidan så hela jag ser jävligt sned ut.
Men jag är nöjd (Y)
image96
Latspread, ganska dåligt utförd.. Rättade till bristerna under poseringsträningen efter. (Bl.a. vrida upp axlarna mer, upp med bröster och håll armarna med i en linje.

Midjan ligger på ~78 i dagsläget. Ett par cm till ska vi nog kunna skala av! ;)

Over and out!
Tack för hjälpen alla!


Kommentarer
Postat av: Robin

Riktigt jävla grymt du Björnen ;)
Imponerande bröst, axlar, biceps!!!

Ser ju ut som att fettet rinner av bra!
Du har ju förövrigt riktigt tokigt smal midja i förhållande till vingarna, Brutalt!

Fortsätt samma hårda veva nu!!

2008-05-19 @ 12:14:55
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Emil

Satans vilken symmetri! BRa jobbat där! Keeep it up!

2008-05-20 @ 07:13:00
URL: http://hempo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0