17 maj - morgon

Dagen började med en morgonpromenad tillsammans med promenadnazisten... Men det blev så att hon gick i sitt tempo och jag lunkade några minuter efter. Nazisten drog upp mig ur sängen vid kl 07 på en lördag morgon och jag var långt ifrån utvilad! Nåja, jag gick mina 40 min och sen var det klart

Sedan blev det träning lite senare.

Axlar och mage!

Jag är helnöjd med passet
Det inleddes med en pyramid i sittande hantelpress för axlar.
35*10
37,5*8
40*8
42,5*6

Jag är nöjd med styrkan med tanke på att jag deffar och inte har kolhydrater i omlopp :-P

Sedan blev det crosstrainer på gymmet strax över 20 min. ALL GOOD!

image93
Dryga 82kg dagsform med lite för mycket vätska! 3 veckor och 6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0