15 maj - morgon

Dagen började med att jag steg upp 06.45 och drack protein med olja och linfrö. Därefter drack jag Rage vid 07.20 och började gå till gymmet.

Armpass med Puma mellan 08.00 och 09.15. 30 set under denna tiden och det var jobbigt. Sänkte vikterna lite idag och körde med kontrollerat, det kändes riktigt bra!

Stångcurl
Scottcurl
1hand hammerscottcurl
Supercurl

Smalbänk smith
Pushdown
Pushdown rep

Sedan 20 min / 230kcal på crosstrainern!

Sedan stack jag och Puma hem till mig ett tag för att andas ut innan hon skulle till jobbet.

Nu sitter jag här med 3,5h kvar till minuten då jag börjar jobba, blä säger jag!

image92
Råkade trilla över en artikel i B&K nr 11 2004 som heter deffnoja... ALLT STÄMDE in på mig! :-P
Snart är deffen över, snart är deffen över, snart är deffen över!

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter ju jävligt jobbigt men som att det går bra iaf :)

Mina blodådror kryper allt fram mer och mer, har gått relativt snabbt faktiskt. Känns härligt :)

2008-05-15 @ 12:30:07
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Puma

Ah! Kom igen nu Björn vafan! Inget mesande! Det är en månad kvar och det fixar du UTAN några som helst problem. Och det dära med att det skulle stämma in på dig med deffnojan. Visst vissa saker har jag märkt, men inte alla ;) Du kommer klara det! Lätt! Och jag finns ju för dig vad det än är.
Bra jobbat idag. 18 set biceps är inte illa pinkat. Haha.. Vi är fan störda ;) Keep it up!!

2008-05-15 @ 21:37:47
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Pumamman

BJÖRNEMANNEN, DON´T GIVE IT UP !!!!
Du kan och ska klara av det, så det så.
Bara så du vet: har man sagt A så får man vänta sig ett B oxå...
kram Pumas mammma :)

2008-05-15 @ 22:54:40
URL: http://allidaelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0