12 maj - morgon


Frukosten blev 5 stekta ägg + keso, sedan Rage 30 min senare, och därefter ett halvvulgärt benpass..

Jodå, på gymmet i vid kvart över nio idag tillsammans med Mippe. Självklart Rage-laddad till max inför ett benpass!

Smithböj
Enbensbenpress
Hacksquat
Liggande lårcurl
Assblaster
Benspark

Det var jobbigt..... Passet tog ungefär 60 min idag, lite lägre tempo än förra gången, men det kändes björnbra!

Nu steker jag kyckling, lyssnar på Less Than Jake och väntar på att dra till jobb vid kvart i två.. Halvdrygt då det finns saker som jag mycket hellre gjort......... Mycket hellre (^_^)

image90
(Gammal bild, men Tee till vänster och mippe till höger (^_^))

Kommentarer
Postat av: Robin

Självfallet kommer jämförelsebilder, tror dock jag kommer känna mig jävligt liten i jämförelse med innan deffen :P Måste du med göra såklart!

2008-05-12 @ 16:09:48
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Puma

;)

2008-05-12 @ 20:20:45
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0