11 maj - eftermiddag

Skulle egentligen blivit vilodag idag, men eftersom mitt och Pumas schema lyckas krocka på både mån och tis så blev det bröstträning idag! Kändes skitbra då jag dessutom har en lugn ätardag där jag tillåtit mig själv att äta lite kolhydrater! Känns bra!

Bröst och vader, all good!

Vill avsluta med att det varit en sjukt härlig helg på alla håll och kanter!

Imorgon bitti är det benträning vid halv tio, mippe skjutsar dit mig men skall köra rygg.

Jag ser fram emot benpasset..... Tänka sig, ben som är så jävla jobbigt! Men med målet i sikte och tanken att rygg och lår behöver få sig 200% stryk nu så ser jag fram emot det jävla benpasset!

Jag skriver mer imorgon om jag glömt något. Ska säkert lyckas hitta fler bilder också!

Bra jobbat puma ;) Hantelpressarna satt fint!

POW POW!

Kommentarer
Postat av: Puma

Yeah ;) Jag överraskar dig alltid. Är som ett litet kinder ägg ;)

2008-05-12 @ 20:16:36
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0