*Träning, kärlek och kunskap*

Jag kom på varför det är som det är med alla de aspekter i livet som jag finner intressanta. När det gäller tre enorma punkter i mitt liv så kom jag på varför de är så stora som de är.

Träning, kärlek och kunskap.

"Om du kan få något utan att kämpa för det så är det nog inte ens värt att ha." - Björne <--- (jag)

Jag älskar utmaningar, och krävande utmaningar är nog det bästa som finns! Att kämpa och ge allt för att få något, och sedan faktiskt få det. Det är motivationen i mitt liv.
 Jag är en dålig förlorare, men jag förlorar fan inte om jag gör det jag ska och sköter mitt skit! Det finns inga undantag, ger jag 100% så får jag 100% tillbaks när det gäller dessa tre grundpelare i mitt liv.

Jag känner mig lite småfilosofisk och är nästan lite imponerad av min egen påhittighet! Men det stämmer faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0