*Ryggen är på väg*

Vilodag!
 
Bestämde mig för att ge mig själv lite berömm idag för att jag lyckats bättre med ryggen än jag hoppats på.

För er som inte vet så har ryggen alltid varit min svaga sida! Men nu känner jag att den kommit igång väldigt bra och vuxit på rejält mycket mer den senaste månaden än de senaste åren. Min teori är att det är saken att jag har mycket mindre kroppsfett nu än innan som gett mig mycket bättre kontakt på något sätt.
image10
(Bild tagen med solljus, därav den ojämna fördelningen)

Jag säger grattis till mig själv, ryggen är på väg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla biff! hahaha

2008-03-27 @ 22:54:13
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Big P

Mannen! Har du kjol på dig på bilden? gillar bloggen, visste inte at du hade en förrän nu!

2008-04-03 @ 06:48:58
Postat av: Anonym

Store-P! :-D Mannen! Du lever! Och självklart har jag kjol, vad annars? Det är liksom mer fritt och jag gillar att känna vinddragen!
Saknar dig P :-)

2008-04-03 @ 14:23:23
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0