*A stroke of motivation*

Just nu äter jag keso, paprika, räkor och den sista biten av Pumas pizza.
Jag sitter själv vid datorn, svettig och sliten i mina träningskläder.
Det är nedsläkt i rummet, skärmen lyser och högtalarna pumpar musik som troligtvis stör mina grannar då de dubbla baspedalerna inte är särskilt snälla.

Det är stilla, men jag trivs faktiskt. Jag mår bra av att vara i mitt eget sällskap och bara andas in min situation och omgivning.

Igår när jag satt hemma så ringde jag min pappa, och vi har egentligen inte haft så bra kontakt de senaste 10 åren.... Men igår när vi pratade sade han något jag aldrig hört från honom för ut..... "Jag är stolt över dig" ........
Det kändes bra, och det gav mig en direkt motiverande känsla..... Att höra från främlingar och vänner är en sak...  Att höra det från min pappa för första gången som jag kan minnas, det är en milstolpe.

Tack pappa, jag ska inte göra dig besviken, varesig det handlar om träning eller vad som helst i livet.

Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Betyder mycket att du är där för mig! :)
Jag ska fan klara detta! Eller ja, vi ska klara detta! Aiiit!
HCLS!

2008-03-22 @ 22:12:10
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0