29 mars - eftermiddag

Bröst med T-pojken och Mippe!

Men innan träningen så var jag och fyndade till mig och T-pojken, X-ray energidrickor! Yay!

image14
Det blev en del, men nu jävlar har vi så det räcker en vecka iaf!

Jag väntade på T-pojken i hans trapp fem minuter innan han kom hem och släppte in mig i lägenheten. Sedan hängde vi ett par timmar, laddade med Rage, X-ray och manlig kärlek. Sedan bar det av till gymmet!

Vi började bänka lite lugnt, både jag och T har lite att ta igen här så vi kör inte allt för tungt ännu. Vi landade på 110kg och körde lite halvlätt där. Vi är väl uppe på våra gamla vikter snart igen, eller vad säger du T?

Efter bänken körde jag dips med vikt. 8, 7, 5 med 40kg plus i viktbältet. Jag får väl vara nöjd med det än så länge!

image15
T-pojken och Mippe körde gymmets nya Nordic Gym Pecdec... För min del blev det kabelcrossar eftersom just denna maskin ger min små känningar i axlarna... Det suger. Men sånt får man ta! High five ändå!

image16
Gubbkraft kallas det, och mippe har gott om det!

Ikväll blir det chill och slappt, imorgon blir det ätardag som inleds med puma! Än så länge står följande på menyn.

Kycklingpaj
Kesellamilkshake
Choklad som fan
Negerbollar (får man säga så?)
Troligtvis lite extra glass där någonstans också (^_^)

Keep it up, rocka fett och light weight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat idag grabbar! ;)
Själv blev det ju 80 minuter kondition, på 3 olika maskiner. Gött som fan kändes det sen efteråt. Och benen var väldigt pigga. :)
Känns bra i min axel nu. Är nog bara ngt skit i den som du säger. Jag kör på, så länge det inte hindrar mig.
Äter mat nu. Har precis duschat nästan.
Väntar på mig?? :) Ses sen!

2008-03-29 @ 17:13:32
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Thilda

Jo visst^^jag tränar handboll och är utbildad spinning instruktör*ler*

2008-04-01 @ 08:57:56
URL: http://tildisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0