26 mars - morgon

Ja, verkligen morgon! Jag kom hem från jobbet så att jag sov vid ungefär 07.00.... klockan 08.30 knackar Puma på dörren som en hispig tiger. Jag fick slänga på mig ett par byxor, öppna dörren, dusha av mig så jag vaknade till, dricka energidricka och dra på lite Misconduct i högtalarna. Det tog dryga 10 minuter från yrvaken till hard core life style!

Jag körde ner oss till gymmet, och det som väntade var.... RYGG OCH MAGE! Lite uppvärmning i latsdragen sedan blev det chins för oss båda. Assisterade chins +statiska för Puma och lite drop-chins med vikt för min del. Kändes fint. Ryggpasset såg ut ungefär så här:

Latsdrag (uppvärming)
Chins
Latsdrag
Stångrodd (Smith för mig, fri stång för henne)
"STCC"
Lat pulldown
Reprodd CC
Enarms kabelrodd
Ryggresningar

Totalt 25 set + om jag inte är fel på det :-) Sedan mage på det!

+Puma, chinsen är nära!
+Fullmag i reprodd för Puma!
+Två räliga kvinnor som raggar på Puma med komplimangattacker
+Vattenkrig
+Min ork, trots 1,5h sömn!
+PEPPARKAKA!
-Inget! Förutom sömnen ändå :-P

Efter träningen blev det lite slapp och chill, sedan stack Puma till sitt jobb och jag stack till Janne för att jobba och sätta lite plåtfasad. Aldrig fel med lite extra godis i plånboken :-) Så nu ska jag snart sova ett par timmar, jobb ikväll 21.45 - 07.30, sedan är jag ledig fram till måndag kväll kl 21.45, om inte det blir extrajobb på någon maskin i helgen där de behöver min eminenta expertis :-D

På kostfronten ser det ut som så att jag svullar på ganska bra här borta, vikten ligger relativt stabilt och jag är nöjd med både form och styrka! Varför krångla till det då?

Jag skriver mest plus om Pumas träning, och det kan bero på att jag är avundsjuk på hur mycket hon ökar just nu :-P Kanske borde jag vara mindre självkritisk och ge mig själv lite större plus! Ska försöka mig på det nästa pass! Kom igen Björn! YAY!

Keep it up och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HCLS! Så jädrans grymt pass! :)
Och ja jag ska försöka o vila immorn. Haha. Tror det blir crosstarinern här hemma i typ 45 minuter.Måste köra lite kondition också.:)

2008-03-26 @ 20:00:43
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0