25 mars - förmiddag

Big up! BIG UP!

Axlar och trapz!
Underbart pass idag, kändes så jävla underbart när jag körde mina sittande hantelpressar för axlarna.... Började med 37,5*8, kändes lätt, 40*8, kändes lätt. Sedan 42,5*6, tung skit, men det gick! Så jävla skönt! Har ett personbästa på 45*5 (3 set) så att jag väger dryga 8kg mindre nu och nästan är tillbaks på 45orna känns jävligt skönt! Nästa pass blir det förhoppningsvis 42,5*8 som förstaset... Jag ska fan klara det!

Sedan blev det en massa lateralt mys och lite framsida/baksida närmare slutet.

Både jag och Puma lyckades öka i alla övningar idag. Men hårdast av alla var nog Puma som nästan dubblade sin föregående vikt i de sittande hantelpressarna! Biffbruden knäckte satan och har bevisat att hon har starka axlar. Dock är det balansen som hindrar henne lite, vilket var ganska väntat. Men några små finjusteringar och lite viktvana så får vi nog se ett par monsteraxlar som matchar hennes redan uppumpade dinosauriearmar!

Även trapzen i slutet gick bra för oss båda.

25 set axlar och 5 set trapz blev det :-) Högsetsträning någon!? :-D

Men, eftersom allt gick så jävla bra så var det ju tvunget att på något sätt gå fel... Självklart kommer gymmets egen Musikhitler och skruver ner musiken. Det är fan en synd att sänka musiken när Sum 41 pumpar Heart Attack! Efter att jag gått ner och höjt igen, så hör jag hur nazistsvinet sänker musiken åter en gång. Så blir det lite småargumentationer som resulterar i att jag stängde av högtalarna på övervåningen så att gubbskrället kunde träna där uppe och meditera eller vad fan det jävla russinet nu skulle göra. Hans egna ord var faktiskt "det är mysigt med lite musik i bakgrunden, men om det låter för mycket så kan man inte koncentrera sig".....
Där har vi ett klockrent exempel på en kille som gjort sin fru gravid alla 23 gångerna genom att köra misionären tre minuter för att sedan avsluta med ett tack och sätta sig och dricka kaffe och lösa korsord och hoppfult vänta på nästa helgs bingolotto!

+Hela passet!!!
+Styrkan
+Kul pass idag igen!
+Pumas axelpressar
-Musiknazisten

Jag sov bara 3,5h, men det gick jävligt bra som vanligt ändå! Nu ska jag dusha, sen köra ner och handla kolhydrater!

HARD CORE BABY! HARD CORE! Riktigt bra jobbat Puma, riktigt!

Rygg och mage imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0