24 mars - kväll

Ben för min del, och vad som egentligen skulle bli ben för puma, men visade sig bli 5x5 bänkpress + mage.

Vi började med hacksquat, det kändes toppen för min del, men puma märkte att hon hade träningsvärk och var sliten i sina ben så vi fick springa över till att hon fick köra 5x5 bänkpress under tiden jag körde klart ben. Sedan körde vi mage tillsammans.

Det enda som är värt att nämna från mitt benpass är nog 3*5reps på 5kg motvikt i finnen. Det kändes jävligt bra.
Från magpasset så började Puma komma upp i vikt på kabelcrunches, tror hon petade på 60kg ett set faktiskt.. Bruden kommer ha 6pack!

"You miss 100 percent of the shots you never take."

+Finnen
+Viljan
+Att Puma var jävligt glad, tramsig och igång, vilket skapade en jävligt skön stämning!
-Lite trött i huvudet
-Snön!
-ATT PUMA MOBBADE MINA VADER!!!!!!

Nu ska jag snart iväg och jobba mellan 21.45 och 06.30, sedan upp och träna vid kl 11 imorgon bitti.... Tough shit, men fy fan vad det ska knäckas!!! Axlar imorgon! Inga undanflykter, bara gör det som krävs, man kan inte skylla på någon annan än sig själv!

Min kropp, min vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0