23 mars - kväll

Jag och Big-T, T-pojken själv, stack till valentino en sväng och pratade samt konsumerade mat. Jag käkade en specialgjord kycklingsallad och T käkade Pizza. DSJ jobbade så vi kunde specialbeställa lite! Här är en bild på min proteinbomb som faktiskt var väldigt välsmakande..... Jag kände på mig att ingen pizza skulle kunna leva upp till namnet pizza nu efter att ha ätit Pumas superpizza i lördags, så jag fick hålla mig till kycklingsalladen :-D

image9
Färdkosten för byggare, kycklingsallad!

Sedan bar det hem och det blev en lugn msn-konversation med Puma som lyckades underhålla mig med både snack och bilder hela kvällen lång fram tills nu då hon skulle springa iväg och avnjuta sin skönhetssömn!

Nu blir det protein och avslappning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0