23 mars - eftermiddag

Oh yeah! Precis som sagt, biceps, triceps och underarmar med Puma! HCLS! När vi kom dit fanns det motivation i luften, men orken var bara på 99%.. dvs, 1% ifrån full give it all!
image4
I samma stund som en viss Puma var på väg att somna kom allt vi visst skulle komma för eller senare!  Det tog endast ett par uppvärmningsset på scottcurlen för att få den sista procenten och ge allt! Att låten "Give it all" med Rise Against sedan pumpades från högtalarna vars moderstereo var laddad med Pumas nya träningsskiva gjorde inte saken sämre!

Scottcurl
Skullcrushers
Supercurl
Pushdown rep
Sittande/lutande bicepscurl
Repcurl superset med enarmspushdown

Wristroller
Sittande underarmscurl (stång)
Omvända bicepscurl
Omvända underarmscurl

image6
Hon är egentligen klen, men jävligt bra på att dölja det med sina massiva armar!

Vi körde på bra och hade en intensitet som passade bra och dessutom låg energin på topp hela passet igenom!

image5
Jag lyckades iaf dra av ett par reps på 70kg sittande underarmscurl.

+musiken den första delen av passet
+energin
+viljan
+orken (när den väl kom igång)
+motivationen
+trycket
+styrkan
-styrkan i scottcurlen för min del
-att Puma inte kan röra sina höfter lika sexigt och maskulint som jag

Slutsats: Jag är helnöjd! Ska höja scottcurlen nästa pass och se om jag inte har lite mer krut i kanonerna än jag tror. Jag vet att där finns mer bakom än jag visade idag!

Så imorgon är det dags för ett benpass! Den räliga dagen som jag gärna hoppat över om jag haft stake att göra det, men tyvärr, storkben passar inte! God bless the power of will!


"We must become the change we want to see." - Mahatma Gandhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0