22 mars - eftermiddag

March 22, fool!

Frukosten bestod av resten från gårdagen............... Plus typ två kilo choklad för mig och puma vardera :-P ÄTARDAG! Efter frukosten blev det en snöpromenad ner till ICA där det inhandlades allt nödvändigt för att göra en hemmagjord biffpizza ala Puma!

Den blev faktiskt lyckad, även om den såg ut som en trafikolycka till formen :-P

Efter maten blev det lite kräng och slapp till.

Sedan stack jag och tränade lite bröst själv vid 16.00. Eftersom det är ätardag så fick jag bra tryck i bröstet ganska snabbt.

+trycket
+inställningen & viljan
+ätardag :-D
-styrkan efter deffen
-trött i skallen

Tråkig notis:
Jag känner att jag tappat styrka efter deffen, och nu visar det sig mer än jag förväntat mig. 3*5 på 47,5 i lutande hantelpress idag kändes inte så lätt som det gjorde.... när jag vägde 88 :-P...... Vad förväntade jag mig egentligen... Jag har deffat ner mig 8 betydelsefulla kilo och jag klagar över små styrkeminskningar.... Känns halvpatetiskt egentligen.. Jag har ju betydligt mycket mer styrka fördelat på massa idag än vad jag hade då.

Min slutsats till mig själv blir: Oroa dig inte, försök äta upp dig 1-2kg max nu under de närmaste veckorna och satsa på 3*3, 3*5, 5*5 i basövningarna och 3*8 på övriga övningar. Glöm inte bort att tänka på formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0