21 mars - kväll

Prioriteringsträning med Puma!

För min del blev det kondiitionsrodd och finnen. Lagom kul pass faktiskt! Väldigt slappt, vilket jag erkänner att min kropp behövde.

2km rodd med ett snitt på 267meter/minut Kändes bra med tanke på förutsättningarna!

Puma lyckades på sig att förbättra sin rodd med 6meter/minut och dessutom gick hennes statiska/negativa chins mycket bättre. 300+ i rodden snart om du bara lyckas hålla julskinkan på bordet under hela åkturen! KOM IGEN!

+maten efter träningen
+lugnt pass, som passade kroppen.
-lite sliten

Sedan bar det hem till mig där jag och Puma konsumerade följande biffmat!

Ägg, räkor, lax, sallad, keso, björnröra, ostmackor & vatten.
image3

HCLS friday night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SMASKIGT värre var maten! :D

2008-03-22 @ 18:39:01
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0