20 mars - eftermiddag

Idag är det vilodag! Yay! Men helt still kan man ju inte sitta så jag har precis gått en trevlig runda på dryga 40 min ute i det något kalla vädret vi lyckats dra på oss här nere i påskskåne. Det blev en lugn suburbansk promenad i centrala hörby. Haha, känns lite halvmobbat, men jag fick uträttat ett par mindre ärenden under promenaden så jag är nöjd faktiskt!

Vilodagen började med att jag tog sovmorgon och sov till närmare 15 idag! Sedan började jag dagens matbana med lax och banan. Gott var det, och nyttig kände jag mig! HIGH FIVE!

Resten av dagen fram tills jobbet ikväll 21.45 så ska jag troligtvis bara slappa och försöka att inte anstränga mig något nämnvärt.

High five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0