19 mars - Kväll

Rygg och mage med king kong.......... Nä, skojade bara, med Puma så klart! Who else liksom :-P

Vi började med att värma upp lite med latsdrag för att sedan inleda själva träningen med den halvt homoerotiska kroppsviktsövningen chins. Jag gjorde mina halvlugna 10or medans vi började träna puma med statiska/negativa chins. Jag kan garantera dig att chins är en barnlek för dig lagom till sommaren om du orkar hålla på med statiska/negativa chins ett litet tag till!

Vi fortsatte sedan med latsdrag, lat pulldown, "stcc" (cplatsdrag i cabelcrossen), reprodd i cabelcrossen och sedan enarmsrodd i den vanliga roddmaskinen.

Puma körde hårt, framförallt på reprodden som hon klarade galant! Själv lyckades jag klämma av 14*127.5 i reprodden som sista set. Helnöjd säger jag bara!

Mage, som vi sedan körde, gick också bra tycker jag. Ingen specifik anmärkning här tror jag.

+Kontakten
+Styrkan
+Träningspartnern
+Energin
+Pumas stretching mot väggen vid chinsräcket
-Pumas grepp i vänsterhanden på enarmsrodden

Tänkte försöka få upp lite fler bilder här också, blir nog lite roligare så! Här kommer en iaf.

(Bild från KM 080308)
19 mars - Kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis varit ute och sopat bilen fri från all j*vla snö som har kommit inatt/imorse. Hatar detta vädret. Not fun at all! Japp, ska köra lugnt. Ska faktiskt packa kläder och sånt redan nu som jag ska ha med mig. Man vet ju inte om jag blir fast i Hörby ikväll när jag slutat. För frågan är om det nu ska komma så mycket snö som dom säger och blåsa. Kommer jag aldrig kunna ta mig ut härifrån. Jag lovar, du vet inte hur det är och bo här ute! ;)
Och lovar! Ska försöka vila så mycket jag bara kan. Känner mig lite trött i kroppen och så, så behövs! Men vi höres, sov gott! :)

2008-03-20 @ 08:56:15
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0