18 mars - kväll

HCLS! Tanken var att jag och Pumabruden skulle köra ett lugnt benpass, hon tänkte nämligen springa egentligen, men efter en mindre vänlig ordbatalj blev det till slut att vi skulle köra ben tillsammans. Och ja..... eftersom vi sa att det skulle bli lugnt så blev det självklart värre än tänkt!

Vi började värma upp med benspark för att få igång våra knä lite. Lugnt och skönt, precis som planerat. Men sen blev det ju som så att vi började med hacksquat och ja, jag tänkte att 5*5 skulle kännas lugnt idag, inte för hårt, bara ingångsvikter och lite fin form.... Det slutade med att jag redan efter det andra settet på 105kg började känna att detta skulle bli ett jävla benpass!

4 Hacksquat
4 Liggande lårcurl
3 Finnen
4 Benspark
2 Sittande lårcurl superset sissy squat.
Stretching

Det kändes kan jag lova... Just nu sitter jag i datorstolen och det svider sådär lagom in på djupet i quadriceps!

*Grattis till mig som idag klarade 2*kroppsvikt med finnen! Tack Puma, du peppade bra och tvingade mig att testa ;)*

+Intensiteten
+Motivationen
+Träningspartner
+Kontakten
-Nog fan inget idag!

Ett riktigt bra pass, det var både skitkul och träningen gick suveränt!

Ang. Puma så var det riktigt bra finnen du körde idag! Knäcker typ de flesta killar :-P Dina ben är grymt starka! Jag kan svära på att du har en enorm elefantpenis med tillhörande kulor gömd under dina baggy mjukisbyxor!

Rygg imorgon med ingen annan än min Puma!

Hard core baby! HARD CORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0