17 mars - lunchtid

Idag blev det bröst/axlar/trapz med Pumaflickan. 10.30-13.00 ink stretching och lite rodd. Själv började jag med lugna bänkar och kände mig för lite. Känner att brösten är lite slitna för tillfället så det blev ett mjukare pass för brösten inkluderande bänkpress, bröstpressmaskin och cc flyes. Puma började segt och var lite bråkig, men sen jävlar när vi kom till drag till hakan under axeldelen så kom hon igång som fan! Och efter det körde vi båda på hårt som fan och det blev ganska lyckat till slut! Vad ska man säga? Keep it up, du kände dig inte på topp men du lyckades vända det. Bra jobbat till oss båda!

+hög musik igen nu efter att tennisfjantarna är borta
+träningspartnern
-lite seg början på passet
-vädret

*Big ass high five till Puma som idag bevisade för mig att hon lyckats stänga RB100 grippern med högerhanden utan större ansträngning! Hon hade dryga 10mm kvar på COC#1 också. Fett grymt! Och jag är sjukt imponerad! Och glöm inte mitt erbjudande, klarar du COC#1 nu i veckan så bjuder jag på valfri mat nere på nova. Jag står vid mitt ord!*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan räkna med att jag ska slita som ett djur för att försöka ta den! Jag vet att jag kan, ska bara bevisa det också :) High five!

2008-03-17 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0