14 mars - lunchtid

Har precis varit och tränat rygg tillsammans med den blodiga köttbiffpiraten. Det blev ungefär 22-25 set och jag måste erkänna att jag är lite småtrött i ryggen just nu! Jag är väldigt nöjd med både styrke- och massökningarna på ryggen från de senaste månaderna. Ryggen som har varit lite av ett problemområde har faktiskt börjat få lite detaljer så jag är helnöjd!

I natt sov jag endast 2.5h, kom hem från jobb 05.45 och gick upp igen kl 08.15. Träning mellan 09 och 11.

+träningspartnern, du har en jävla vilja trots att du är så tunn och klen! ;)
+bra energi trots sömnen
+bra vilja
+bra motivation
-sömnen (som dock inte påverkade mig så pass negativt som jag trodde)

Åter igen ett över lag ett väldigt bra pass trots omständigheterna!

Nu är det dushen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0