12 mars - kväll

9 set bröst och dryga 9 set mage. Ett relativt intensivt pass inkluderande smithbänk, lutad hantelpress och kabelflyes. Bänkpressarna var relativt tunga, trots den "låga" vikten. Men jag vet att det beror på att jag kört en hel del högrepsträning de senaste veckorna inför klubbmästerskapet samt att min deff har käkat lite styrka. Det har varit värt det! Jag känner mig i väldigt bra fysisk form just nu och den psykiska formen ligger inte långt där efter kan jag lova. Åter igen, det beror på ett visst klister känner jag!
Efter träningen sprang jag hem, det kändes bra.

+motivationen

+framtidsvisionen

+hardcorekänslan

+löpturen hem

-sliten

-styrkeminskningen efter deffen


Ett sms som kom precis informerade mig om att det blir spikad träning tillsammans med den blodiga köttbiffpiraten på fredag morgon. Det ser jag fram emot!

Nu ska jag dusha och konsumera protein för att sedan köra till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0