12 mars - eftermiddag

Klockan närmar sig 18 och jag ska konsumera en större mängd kolhydrater så fort jag skrivit detta hade jag tänkt. Idag blir det troligtvis så att jag tar en promenad till gymmet runt halv sju, tränar bröst och mage dygt en timme, för att sedan springa hem.

Just i denna sekund anar jag en viss motivation även om orken inte är på topp, men jag känner på mig att det blir ett lyckat pass då jag ska börja med min tunga träning nu igen efter klubbmästerskapet.

Jo, det är bekräftat, motivationen finns där, och jag vet varför också. Motivationen har liksom klistrat sig fast på något sätt! High five och tummen upp!

Jag återkommer efter passet idag.

"I believe there's an inner power that makes winners or losers. And the winners are the ones who really listen to the truth of their hearts."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0