*Tävlingen, det gick min väg!* -Bilder


Front latspread, 10 min innan jag går upp på scenen första gångnen! :-)


Nere i omklädningsrummet, typ en halvtimme innan jag skulle upp första gången :-)



Åter igen, ungefär en halvtimme innan. Nutellaburken framme och spritein i handen! Äckligt skit!


Min lineup pose.... Jag tror jag försöker mörda någon med blicken! :-)


Dubbel biceps framifrån :-) Synd bara att mina biceps blev sämst på bilden!


En poserfrån mitt fria program


Jag och Xplicit (bodys forum), vinnare av -175. Vi jämförde lite innan overallklassen :-)


Jag i lineup när jag vunnit min klass. (Jag i mitten)


Jag när jag vunnit overallen! :-)


Jag blev jätteglad! :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah! riktigt schysta bilder du lagt upp, en del har jag sett från mias kamera men mer på håll då. fast det var en del nya oxå.

Nu är det väl skönt att tagga ner och få äta lite av varje innan du börjar träna igen...

Mia börjar träna idag igen, hon blir rastlös säger hon och trivs med att ha koll på saker och ting.

ha de gött pumammman

2008-06-18 @ 20:35:51
URL: http://allidaelvira.blogg.se/
Postat av: annie

Bra X-form på dig... =)

2008-07-05 @ 18:27:08
URL: http://lacatus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ju verkligen ha lyckats med formen - och dessutom fått blodad tand.



Lycka till i fortsättningen!

2008-07-06 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0