*Downtime*

Jag skriver snabbt och kort.

*Tävlingen är om en vecka! YAY!
*Jag har inte hunnit skriva i bloggen då jag håller på att flytta.
*Jag kommer troligtvis inte kunna skriva förens närmare helgen nästa vecka då flytten av bredbandet tar sin lilla tid.




*Det mesta går bra, jag har haft en hel del noja och varit borta, men det går iaf!
*Sista veckan (Ja, skriver det igen!)


Jag var otroligt nervös inför dieten den sista veckan! Men mina kära kompis Jörgman fixade så att "Supercoachen Mirre" pratade "lite" med mig, och hela dietupplägget från och med söndag till tävlingen är fixat!

TACK JÖRGEN!
TACK MIRRE!

Nu ska jag rensa det sista i sovrummet sedan börjar flytten snart tror jag!

Jag skriver så fort jag får tillfälle igen! Har en del att skriva av mig faktiskt!


Jag bjuder på en liten liten smygbild från i tisdags, och inte mer. Jag egentligen inte vill lägga upp någon bild nu innan tävlingen. Se det som ett smygförlåt ;)

Kommentarer
Postat av: kristoffer

vart e tävlingen? vad heter tävlingen?

lycka till!

2008-06-09 @ 07:50:06
Postat av: Mamma

Du har den asolut värsta, lataste o tråkigaste mamma som finns, tror jag. jag är här o läser o kollar o tänker, funderar, beundrar, förvånas, skrattar, känner, lider ja så gott som de flesta känslor man kan ha. Detta är du Björn/Olle, min lille gubbe, förstå att jag har så svårt att förstå, jag är trögtänkt, jag vet i alla fall var alla mina goda sidor tagit vägen:) du har fått dem alla + alla de du själv plockat upp på din väg. Ja nu sitter du i din nya lägenhet o det verkar som att du kommer att trivas där, jag längtar tills vi ska o shoppa o fixa, ska bli så kul. Men just nu så tänker jag bara på Lördag den 14/6 den stora dagen, så vacker, så fin så som du verkligen har kämpat jag önskar allt det bästa o jag ska sitta där med fjärilar i magen o klumpar i halsen (ska ta vattenfast mascara) varje gång jag varit o tittat på dej när du gjort något som när du spelade med bandet t ex så är man i en annan värld, man har så svårt att förstå att det är faktiskt min Björn däruppe, vilken känsla, den går inte att beskriva, man känner så mycket kärlek så mycket känslor så mycket av allt att man håller på att spricka. Enligt mej är du en vinnare alltid en vinnare i allt vad du gör o kommer alltid att vara o du är bara bäst, ta dom, plocka dom visa vem du är! ! älskar dej o önskar dej all lycka på Lördag, längtar ihjäl mej efter den stora kramen lille (nåja) i mina ögon är du alltid liten gubben, pussar o kramar Mamma

2008-06-09 @ 16:25:20
Postat av: Mia

Vet.. Du kan inte läsa detta, men måste skriva det ändå!! 5 dagar kvar. Är inte långt kvar till det målet du har kämpat och slitigt för så hårt nu i 8 veckor, och dessa 5 år! Jag vet att det kommer gå bra för dig där, och det är du banne mig värd! Kommer vara så sjukt stolt över dig, vilket jag redan är. Men att du ska stå där uppe, mäktigt! :)

Jag kommer och hjälper dig på fredag! Sen så jäklar! Keep it up!! :)

2008-06-09 @ 17:16:15
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Patrick Nilsson

Mannen! Jag är stolt över dig! Snart får du äta igen. Just keep those positive thoughts!

2008-06-10 @ 05:48:21
Postat av: Emil

Lycka till på tävlingen nu! Längtar tills nästa inlägg kommer! Glöm inte ta massor med bilder från tävlingen!



Kör hårt!

2008-06-10 @ 16:05:05
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Pumamman

Så sjukt fokuserad som du kommer du att sopa banan av flertalet deltagare på tävlingen. Såg att det var 17 anmälda av det manliga könet så chansen att ta hem en bra placering ligger nära...

Synd att vi inte kan komma o kolla men C tycker det är väl långt för en eftermiddag. Men jag håller iaf tummarna för dej. =)

2008-06-10 @ 21:33:07
URL: http://allidaelvira.blogg.se/
Postat av: Robin

Grattis som fan! Sjukt bra jobbat. Synd att jag inte var där och kikade. Verkade som det var ett trevligt arrangemang!

2008-06-15 @ 00:23:48
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Stoltaste mamman i hela världen

Olle Olle Olle, du bara är bäst som jag alltid sagt, allt det du kämpat med, slitit, varit frustrerad, arg, lessen, deppig under dessa tuffa veckor med deffen, nu efter ser man att det var verkligen värt det, herregud så värt det var, när du kom ut på sen så bara sprutade tårarna, så stolt o så lycklig men du måste vara den som är absolut stoltast, du var så vacker, så perfekt dom andra som stod bredvid dej, dom var ingenting, det var redan klart om vem som skulle vinna, en kille som du som varit så blyg bara går upp på scen o gör ett fantastiskt uppträdande som ser ut att stråla av självförtroende o tillit till sej själv (förutom de första sekunderna) happas du kan förstå vad du gjort, om du bara visste hur det känns för en mamma att sitta där o försöka förstå att det är ens son som står däruppe o är den vackraste, bästa o finaste o sopar golvet med alla andra från tävlingen, men du är bäst så är det bara. Jag sitter nu o laddar in filmer o kort från tävlingen o hoppas att de är bra. Jag ska bränna dom till dej om jag kan. vi hörs snart o vi ses på Torsdag, kramar o pussar

2008-06-15 @ 12:10:09
Postat av: Mia

Så JÄKLA SJUKT STOLT över Dig!!!

Du gick upp på scenen, ägde den och tog hem vinsten! Jag visst det redan från början, och nu bevisade du det också!

Dessa 7 veckorna du har slitit, du är fan värd det! När du väl gick upp där, så sjukt stolt över dig så det finns inte!!

Och när dom väl sa du vann, tårarna bara forsade. Haha. Glädjetårar till tusen!



Detta är bara början! :D

2008-06-15 @ 12:16:36
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 23:04:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0