4 juni - morgon

02.45 uppe och igång!

Gick 2h och 45min innan jobb... Sen deckade jag på jobbet typ 20 min vid maskinen :-P

Efter jobb blev det 1h sola ute på nån töntig gräsmatta full med lyckliga små luddiga kanindjur.... Efter strålbehandlingen promenerade jag hem med bar överdel och träffade på Mippe.....

Nåja, sen stack jag hem och började chilla lite! Träning ikväll vid 19.. Sedan i säng vid 20..... Det låter omöjligt.. Men det ska gå på något sätt!

image112
Så här ser det ut när solen går upp under min morgonpromenad på väg 13... Ganska mäktigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Emil

Fan avis man är på att du har sån disciplin att orka upp och jobba OCH dessutom gå morgonpromis innan det. En stor eloge till dig och är säker på att du kammar hem tävlingen nästa vecka!

2008-06-04 @ 18:42:16
URL: http://hempo.blogg.se
Postat av: Pumamman

Vad sjukt duktig du är att kravla upp mitt i natten för dina longwalks... en annan går nästan o lägger sig då, kan ana ljuset i öster då.
By the way: snygg morgonbild du tog. Förresten sa jag till Mia att du kunde ju gå åt andra hållet, men hon sa att du nog inte hittade då, alltså ut mot Ekeboda - ridskolan - Köinge - Svensköp och åter. =)

2008-06-04 @ 18:59:20
Postat av: Tee

you got the fire, the spirit of a warrior a champions heart!

Verklighetsförankringen försvinner lite här borta..har ingen koll på vilken dag det
och allt är så slappt..nyfiken som fan på din tävling! vill ha bilder på dig här ofta! kör nu hårt sista dagarna! miss you my friend!

2008-06-04 @ 21:25:11
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0