1 juni - morgon

Vaknade lagom trött UTAN ALARM (Yay!), klädde på mig och gick ut 07.00 - 08.30. Gick runt lite i utakanterna av byn utan tröja så att jag passade på att få lite morgonsol på mig. Inga extrema mängder, men allt är bättre än inget.

Min första dag med lite fritid nu på hela veckan. Underbart!

Nu ska jag bara finnas till lite och njuta av min kesella/fun light/rapsolja/linfrö-blandning i en minut till och sedan vila fram till det är träning vid 14.15 med puma.... Boobies idag! Sedan borde jag gå en timme till i solen senare idag. Hårdkörning nu, och fasar inför tömningen de sista fem dagarna! Blir nog att jag börjar tömma salt och vätska på tisdag morgon 10/6........ Eller kanske borde börja på måndag så att jag är på den säkra sidan.... Vi får se! Blir iaf nötkött och färsk kycklingiflé till varje måltid då typ och de sista dagarna blir det nog väl påklädda promenader.

Kan nämna att jag bett om ledigt från jobbet 13/6 så jag kommer kunna göra alla de sista förberedelserna efter 12/7 kl 14.15 och sedan ha ett par dagar lugn och ro.

Puma har lovat att hjälpa mig och vara min hjärna hela fredagen dessutom... Underbart! Tack Puma! Owe you big time!

image111


Kommentarer
Postat av: Mia

Klart! Jag har sagt det från början att jag ska hjälpa dig, och då håller jag det med! Kommer bli skit bra! :)
Kommer bli en tuff vecka, men först har vi denna veckan framför oss. Kom igen!

2008-06-01 @ 21:32:41
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Robin

Men hur gammal var du nu igen?

2008-06-02 @ 13:05:22
URL: http://robinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0