*Deffen igång*

Eller ja, lite smygdeff kanske man ska kalla det.

Dagens kost har blivit följande än så länge:

05.30 keso, tonfisk, protein, havregryn
09.00 tonfisk
12.00 tonfisk, knäckebröd med ost
14.30 banan
15.30 (ja, i framtiden) 250g kycklingfilé + havregryn..... (Inte blandat)

Det betyder att jag än så länge ligger på ungefär 160g protein än så länge.
Ska känna mig fram lite och få i mig lite mer kolhydrater idag. Blir väl dryga 270 - 300g protein idag när kvällen väl är kommen.

image62
Vad sägs om 11kg kyckling och lite tonfisk? Jodå, min lilla pumaflicka fixade fina saker till mig idag (^_^) Ska bli skönt att ha någon att deffa tillsammans med, och framförallt nu när det blir min hårdaste deff än så länge.

Deffen kommer sköta sig fint nu när frysen är laddad!

Snart ringer T-pojken mig så ska vi väl ut en runda och leka. Sedan ikväll blir det armpass med puma och eventuellt lite promenad för min del beroende på hur sent jag kommer hem.... Kanske lika bra att gå till och från gymmet ikväll så jag får lite gratismotion....

Let's get it on!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja det vet jag vem det är! Det är ju en skaplig referens iaf! ;)

Eftersom det är första deffen är det ett slags prov, tanken är att ta reda på vad som finns under samt att hamna i sjyst sommarform.

Önskar jag med kunde äta fisk på burk, det går tyvärr inte :P

Jag skulle tippa på att deffen kommer pågå 4-8v om jag får gissa vilt, jag kommer helt enkelt gå efter resultat.

2008-04-23 @ 16:54:18
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Pumamamman

HA HA, så ser det ut oxå i våran frys: massor av kyckling..... var inom hos Mia på jobbet o handlade lite komplettering inför tyskbesöket på fredag. Så då fixade tjejen den här fryslådan. ;)
Vad kul med tävlingen, håller alla tummar!
Förresten, vilken fin bild på benpressen häromdagen, du o Mia..

2008-04-23 @ 20:10:47
URL: http://allidaelvira.blogg.se
Postat av: Puma

Yeah, that's what I'm talking about ;)

2008-04-24 @ 09:46:09
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0