*Debuttävling?*

Ja.... Så är det.... Debuttävling för min del?
14 juni..... Vad vet jag om tävlingen? Inte mycket förutom att jag ska komma dit i mitt livs form.
Roger berättade om tävlingen igår, och idag beordrade Jörgen mig att ställa upp.... Och när det handlar om Jörgman så behövs det inte mycket mer än ord.. Tycker han jag kan göra det så tror jag på honom! Och inte nog med det, han kommer ställa upp och hjälpa till med poseringshjälp och förberedelser också! Det är vi tacksamma för!

Det ska bli kul, och jag försöker säga det till så många som möjligt så att jag inte drar mig ur!

En kort "kom ihåg"-lista till mig själv med lite saker om jag måste ta reda på eller göra....

*DEFFA ********
*Posering
*Trycket
*Vätsketömning
*Ådror
*Sola solarium
*Speedos (^_^)
*Pump
*SPRINGA!
*Side triceps*******
*Front latspread ******

Kommer säkert på mer, men detta är min första kom ihåg!


Jag kommer inte klara detta ensam, hell no! Tobbe, Puma, Mippe, Jörgen, Store-P, mamma, alla andra på gymmet och alla andra runt om (^_^) Även om detta inte är någon stor jättetävling så är det ett steg i mitt liv. Om jag ska göra det så ska jag fan göra det bra annars kan det va!

I'm gonna be so much more than this!

image61
Representing, HÖRBY ATLETKLUBB!

Kommentarer
Postat av: Puma

I will always be there for you!
Du kommer klara det galant! :)
Och deffen är inget du ska oroa dig för. Inte när Mia kommer i farten sen. ;) HCLS!

2008-04-22 @ 21:53:00
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Tee

You're the fighter you've got the fire
The spirit of a warrior, the champion's heart
You fight for your life because the fighter never quits
You make the most of the hand you're dealt
Because the quitter never wins

2008-04-22 @ 21:54:52
URL: http://teeman.blogg.se
Postat av: den riktige björn pappan

kommer säkert att gå bra precis som allt annat du gör . Lycka till med träningen . kram

2008-04-23 @ 05:49:48
Postat av: Robin

Fan vad kul :) Vad är det för tävling? Samt vilken klass?

2008-04-23 @ 08:52:43
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: B

Teeman!
It's a warrior's code
Teeman!
He's got the warrior's soul

Vi ses snart Teeeeee!

Tack Puma och Pappa :-)

2008-04-23 @ 15:01:33
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Robin

jaha ok, skriv gärna vad det är för tävling sen när du får reda på det!
7v kan ju vara en ganska tajt tid att hinna komma i form. Men lycka till och hoppas det går bra!!

Min deff börjar om cirkus 1v såg jag nu. Inte heller så långt kvar. Dags att börja förbereda snart.

2008-04-23 @ 15:08:55
URL: http://robinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0