9 april - kväll

Oj.... ungefär 19.20 var vi på gymmet.. Och jag kom hem för dryga två minuter sedan.

Ett monsterartat armpass med Pumakvinnan själv! Och fy fan vad vi sparkade valnötter med våra armar idag! Biceps, POW! Triceps, POW! Vad annars!

Började med scottcurl.. POW, tryck direkt! Puma körde gött och viljan lös ur ögonen!

Overhead tricepspress med hantel, stående utan bälte eller shit! Puma kom upp till 20 vackra kilo och gjorde 10or själv! Va fan, hur lyckades hon med det!? Har hon smygtränat den jäveln!?

Supercurl... Jag reppade på fullmag som vanligt, puma ökade bådee vikten och repsen, va fan! Hon är snart ikapp mig! 10or på 35kg!

Pushdown med rep... Oh yeah, vi gillar denna! Kamelbollarna sitter som klister i händerna! Kontakt på hög nivå!

Sedan blev det min egen lilla mixcurl... Dvs, först vanliga stående bicepscurl, sedan när man börjar bli trött så kör man hammercurl på samma vikt typ. Åke Ådra tittade fram :-D

Enarms omvända pushdown i CC.... Kontakt och kontakt :-D

Sedan lite mage. Inget speciellt, vi är båda hulkartade där redan (^_^)

Jodå, passet var riktigt bra! Vi körde hårt, min glöd var riktad på annat håll de första fem minuterna, men Puma lyckades sporra mig och det kunde inte gå annat än bäst!

Nu är jag trött i både kropp och huvud, behöver en skön natts sömn nu. Vilodag imorgon och jag ska fixa med bilen och träffa min älskade mamma hela dagen typ. Men först jobb 06-14.15... Blir nog inte så jättemycket vila ändå tyvärr, men high five ändå! Jag får äta lite extra bara (^_^) Passa på nu innan deffen liksom!

Fredag är det rygg med Puma, sedan bjuder Pumamamma på mat och jag ska få träffa upphovsmakarna till Pumaflickans genetiska perfektion!

Good fight, good night!
image51
DSJ feat Puma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inget annat säga att detta var ett av mina absolut bästa pass! Sinnes! :)
Och bra jobbat du med Mr.B! Yeah! :)

2008-04-10 @ 07:49:40
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Anonym

Så fina comments du får från dina dagars upphov och jag kan bara hålla med... vilken motivation o vilja.
Kul att se o höra att Mia pushar dej så, och välkommen hit på landet. Pumamman ;)

2008-04-10 @ 17:18:20
URL: http://allidaelvira.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi måste beställa kläder! Skit mkt saker som jag vill ha. Är inne på gymgrossisten nu! Have to buy som stuff!! :)

2008-04-10 @ 22:48:21
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0