9 april- eftermiddag

Klockan närmar sig tre, jag har slutat jobbet för dagen! Solen skiner och jag har precis dushat av mig jobbets äckliga odör och känslan av förnedring som de blålila renrumskläderna alltid lämnar efter sig. Men det är innan, nu är nu. Och snart, om endast fyra timmar, är både jag och Puma där vi hör hemma. På gymmet!

Ett armpass väntar. Ett armpass som egentligen endast är ett i mängden, men samtidigt, allt i världen när vi väl står där och lägger allt vårt fokus på det aktuella settet och just den där aktuella repetitionen.

Jag är motiverad till tusen och känner att alla bitar faller på plats.

Tack Tobbe, tack Mippe, tack mamma och tack Puma, jag snackar med er varje dag och det motvierar mig mer än något annat.
Tack till Store-Patrick borta i staterna också, du är en bra förebild!

Det går jävligt bra just nu.......

För första gången bjuder jag på en ansiktsbild.
image50
This face is genuine!

Kommentarer
Postat av: Mamma Björn

Jaha då kommer jag nog inte undan längre med att skriva här,men du ska veta att jag varje dag är här inne o snokar, måste hålla koll. Men som jag vet o märker så har du som vanligt full koll på allt, o det är helt suveränt att läsa hur bra det går för dej hela tiden, men ibland när jag läser, har jag svårt att förstå att det är min *lille* Björn det handlat om, du är något ut över de vanliga, det vet du, jag är så stolt o så imponerad av din vilja, din moral, din uthållighet, din karaktär, din personlighet, gud vet var det kommer ifrån, men jag säger som jag alltid sagt, du är bara bäst o du är så unik. puss o kram Mamma

2008-04-09 @ 17:23:46
Postat av: Store-P alias Pappa Björn

Mannen! Yay för du nämnde mig in your thank you speach! Din blogg motiverar mig att köra ännu hårdare i gymmet! Startar diet den 15e april, och sex veckor framåt så när sverige gänget kommer är jag sliced and diced!
Puss och kram Far

2008-04-10 @ 03:22:57
Postat av: Anonym

Yo! Tack för du nämde mig i din blogg :) Och som du vet redan, finns jag för dig vad det än är! Vått o torrt :)
Du är en jäkla inspirationskälla, som får mig att vilja ännu mer. Vilja lyckas, nå mina mål!
Tack Björne :)

2008-04-10 @ 07:44:54
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0