8 april - kväll

High fuxin five! Bröst och axlar!
Bra pass :-)

Explosiva bänkpressar för min del, tunga bänkar för Puma.... 47,5 nästintill själv ;) Nästa gång sitter det!

Sedan blev det dips..... 6*+45kg för min del, och några med egen kroppsvikt för Puma!

Sedan bröstpressmaskin! YAY! Bra tryck, explosivt och fint!

Sedan axlar! Inga tyngre vikter för min del, men fin kontakt och explosivt! YAY! Jag gillar explosivt, blir några veckors explosiv träning nu!

Puma ökade fint i alla sina axelövningar! Balansen i axelpressarna kommer fint ;) Oh yeah!

Bra tryck, bra intensitet, allt bra!

Armar imorgon! Kickin' ass!

"Small opportunities are often the beginning of great enterprises."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yeah! Ännu ett riktigt grymt pass! Känner att denna veckan kan inte bli mer än bäst! :)
Ja o du bänkpressen, fan snart 50. Inte långt från nu.. ;)
Armar imorn. Fan, då jäklar! ;)
High five!

2008-04-08 @ 22:41:11
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0