6 aprill - eftermiddag

Vader och baksida lår med T-pojken själv kl 16.00!
Jag är helnöjd med mina 3*kroppsvikt på finnen! Så jävla grymt det känns! Och vikten låg dessutom på hela 83,8 :-S Nåja, får vara nöjd med formen på den vikten ändå!

Vaderna gick också bra faktiskt. Explosiv träning på lägre vikter. Jag ska förhoppningsvis lyckas få till ett par vader som jag vågar visa upp bredvid Puma till sommaren :-P...................... DREAM ON!!!!! Aldrig i livet att det kommer hända :-P

Imorgon börjar jag jobba 06.00 så det blir tidig säng ikväll. Sedan blir det till att träna framsida lår gissar jag på!

Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina vader är väl inte sååå stora? Eller? :)

2008-04-06 @ 21:41:05
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Anonym

Du vet att jag är med. Har tänkt jätte mycket idag. Har kommit fram till en del också :)
Och som sagt, the past is the past. Look forward!

2008-04-07 @ 20:57:41
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0