6 april - förmiddag

Puma kom vid kvart i tio, och hon började direkt med uppvärmning.................. Eller ja, fosterställning i soffan :-P
image40

Jag spelade gitarr och störde henne när hon sedan skrev lite i sin träningsdagbok.

Sedan bar det av till gymmet för att träna rygg och mage!

Chins
Latsdrag
Stångrodd
Reprodd
Lat pulldown
Stcc
Omv latsdrag
Ryggresningar

Fint pass! Absolut! Pumas chins är på riktigt bra språng! Bara ett par veckor till sedan gör hon sin första egna chin! Yay! :-D

Sedan blev det mage, och pumas rutor känns fan tydligare för varje pass nu! Vi kör hårt och småbulkar runt en månad nu, sedan blir det sexig deff för oss båda, ådror och sånt mysiggt, eller vad säger du Puma? ;)

image41
Armarna som vanligt... Synd bara att hon inte log på bilden :-P

image42
Definition och en bicepsådra ;) Den snoken ska vi nog lyckas klämma fram rejält med lite tryck!

image43
Axel och biceps ser ju inte så pjåkiga ut! Tummen i handen också, jag som försöker lära henne posera ;)

image44
Fidde var godstjärtad och skickade en bild som han tog på mig på gymmet igår! Lite tryck hade jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar hela ditt konsept och idé för hur vi ska ta oss till väga. Är med på det till 110%!! Vi är dom som alla ska ha respekt för till sommaren, haha! ;) HCLS!

2008-04-06 @ 21:40:41
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0