5 april - eftermiddag

15.00, Jon kom och hämtade mig och vi stack till gymmet. Jon körde rygg och jag körde bröst + grepp. Jag började värma upp fryga 6 set i bänken och det kändes bra så jag tänkte köra lite tyngre idag.

3, 2, 2 *130 i bänk...... Det kändes inte jättebra, men det gick iaf utan att jag dog. Efter bänken hade jag lie känningar i vänster axel, ganska exakt där axeln fäster på humerus,överarmsbenet då. Jag körde sedan två set dips med +40kg.. 8 och 7 reps. Sedan blev det kabelflyes och sedan var jag klar med bröst... Endast 9 set totalt, alla ganska tunga så det blev fint. Sedan blev det grepp..

Chill pass, är nöjd faktiskt. Låg intensitet men det behövdes då jag körde färre reps.

Imorgon är det rygg och sånt kul med Puma! Det ska bli kalas!

High Five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0