4 april - morgon till kväll

Klockan är 10.30 och jag vaknar självmant utan väckarklockan som står på 10.40. Jag kom hem från jobbet 06.45, så det blev inte mer än fyra timmars sömn. Dvs, perfekt för min kropp ;)

Ganska exakt klockan 11.00 knackar det på dörren och en överglad Puma tittar in. Fy fan vad härligt det är att bli bemött av ett så lyckligt ansikte sådär på morgonen :-D Kickass, hard core och high five. En kvart senare var vi i bilen på väg till lund, eller ännu närmare Naiti Sport!

Inköpen blev typ för min del en ny gripper (HG 300) och en burk L-arigin.
Puma köpte sig ett par handledslindor, skador ska vi ju hålla oss borta ifrån!

När vi väl var på Naiti Sport var vi båda så sjukt laddade inför armpasset.
Väl tillbaks i bilen konsumerade Puma en sjukt god röra med tonfisk och grejor, jag ville ha.... Och jag fick faktiskt smaka lite... Det var Pumamamman som hade lagat till det, och det var som ett kalas i munnen! Jag drack sedan en gainomax och sedan körde vi hem.

Hemvägen pumpade hög musik och vi var riktigt igång. Hem till mig för att fylla på med lite mer energi i kroppen och sedan iväg till gymmet!

ARMAR!
Ja, fy fan vad bra pass! Väl på gymmet tryckte jag i mig fyra fina argininkapslar och fick ett sjukt tryck redan efter två uppvärmningsset! Underbart! Downs Syndrom Jessica var faktiskt också på gymmet. Hon hade tydligen kört ett skitbra pass hon med! Men både jag och puma ökade vikterna i de flesta övningarna idag och vi fick ett riktigt grymt pass som dessutom avslutades med lite magövningar!

Bilder från dagens pass!
image30
Bicep! High five!

image31
V-formen är redan ögonfallande! Mindre än två månaders gymmande? OH YEAH!


image33
Sen coola armposen som brukar skrämma folk!

image32
Nu var det då dags för mig, och med L-arginin i blodet så var ådrorna som cykelslangar med grön gegga i!


image35
Hon har redan tendenser till sexpacket ;)

image36
Fitnessposen, det kommer bli kalas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

And this his only start ;) Så jäkla bra jobbat idag! Sånt vill vi se mer av! Yeah!

2008-04-04 @ 22:59:23
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0