31 mars - förmiddag

Dagen började med utbildning på jobbet 07.30 - 11.30. Sedan fick jag direkt skjuts av Rikard till gymmet och var igång redan klockan 11.45! Jag körde lite framsida lår lugnt och sedan mage. Puma som var igång när jag kom hade kört lite prioriteringsträning och ben.

Jag körde lite lugna hacksquat upp till 125kg, sedan lite knäböj i smithmaskinen upp till 120kg. Lågreppare och bara sex set totalt då jag fick känningar i vänster knä. Inget som gjorde ont eller så, det kändes bara inte rätt. Så jag låter benen vila en vecka nu och hoppas på att det känns bättre nästa vecka.

image20
Puma som körde prioriteringsträning lade sig självklart i bänkpressen. Och ja, vad ska man säga, hon förvånar som vanligt. Från att haft det jobbigt på 30kg för ett par veckor sedan så lyckades hon nu reppa själv på 40kg! :-D 25% ökning på två veckor.... Det låter lite väl bra. Jag menar, om jag lyckats med en sådan ökning så skulle jag varit uppe på nästan 180kg bänkpress om två veckor. HIGH FIVE och bra jobbat! :-D

Bäst av allt var nog att hon inte hade något problem med axeln i bänkpressen. Vilket i sin tur leder till att hon kan fortsätta köra hårt och växa som aldrig förr!

Passet fortsatte med magträning som även det gick kalasbra!

+Allt typ!
-Mitt vänstra knä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0