31 mars - bilder från rikard

Rikard var trevlig idag och skickade lite bilder som han tagit igår! Here goes!

image21
Jag andas och lider, Puma bara skrattar åt mig. SOM VANLIGT!

image22
Ner kom jag, och sedan kom jag upp igen! Några gånger faktiskt! Yay! Ass to the grass!

image23
En bild från när Pumaflickan körde mage.. Det intressanta är dock inte hennes framtida sexpack.. Det intressanta är hennes vader som knäcker typ alla på gymmet. De är sjuka, sjuka säger jag! Vader, detta mysterie bland muskler, antingen så har man dem, eller så har man dem inte och kommer aldrig få dem! FY FAN! JAG VILL HA DEM!

High five!

Kommentarer
Postat av: pappa

du får ta i lite

2008-04-01 @ 18:19:22
Postat av: Pappas son

Sätt kroppen där orden är pappa, du är välkommen till gymmet med mig och Mia vilken dag som helst, jag bjuder tom på träningsavgiften!
Hoppas allt är bra pappa!

2008-04-01 @ 21:01:16
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Sjukgymnast-Anna

den där tjockisen vill jag inte möta en lördag natt nånstans i mörkret :P Kan du inte bli lite mindre så att jag känner igen dig Bj? (L)

2008-04-02 @ 13:13:08
Postat av: Anonym

Norrland! Denna tjockisen är i bättre form just nu än vad du någonsin kommer att bli ;) You're just jealous!

Jag är inte stor egentligen, det är bara som det ser ut :-P

2008-04-02 @ 13:47:35
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Sjg-A

haha
Du säger det... Eftersom att jag hellre har två små kycklingarmar så låter jag dig hållas ;)Kom förbi mig i kairo till sommaren så ska du få lite mat så att du blir rund och go'. :)

2008-04-03 @ 10:35:32
Postat av: Anonym

Dromedar och kamel, I ett tält utan el. Jag i Kairo? I like your lateral ways of thinking :-P

Hälsa dina små kycklingar då!

2008-04-03 @ 14:27:00
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0