28 april - morgon

Jobbar kväll så det blev lite mysig sovmorgon till strax innan 08! OH YEAH!
Sedan blev det 30 min morgonpromenad.

Väl hemma blev det till att konsumera havregryn och protein, samt börja steka upp kyckling så att jag har mat på jobbet idag. ALL GOOD! ALL GOOD!

image76
Jag lekte dans på gymmet igår igen, kunde inte hålla mig :-P Skulle göra en elbow L-kick här, men benen på bilden såg fan inte ut som något L, men jag såg ut att ha bra tryck på överkroppen så det fick bli en bild på det! :-D

Snart benpass med Puma.... HARD CORE NASTY!!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Pumamamman

Ja jag begriper inte att hon ratar allt vilt som mannen släpar hem från sina övningar i skog o mark :) kanske är hon för vild själv vad det anbelangar... who nows? Det är ju både magert o proteinrikt, kul iaf att du gillar min mat. Blir mer roligt att laga käk då, för C bara är sååå neutral i sina omdömen, undras var det kommer ifrån?
Nog om det, på onsdag hoppas vi på ett strålande väder o bra med fyr på bålet inför grillningen. Varmt välkommen!

2008-04-28 @ 19:16:48
URL: http://allidaelvira.blogg.se
Postat av: atrick nilsson

mannen, dina armar har blivit grymma!

2008-04-29 @ 07:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0