26 april - morgon

Började dagen med en morgonpromenad runt 08.15 - 09.05..... Träffade Store-Rickard på vägen som handlade bullar, så det blev 5 min pratstund, så vi kan väl räkna med 45min aktiv promenad iaf!

ALL GOOD!

Hade min första sovmorgon på länge idag, så jag fick hela 9h skön sömn! Och till detta så har jag bestämt mig för att vila idag också, eller, jag ska ner till gymmet och hålla koll på Puma och leka social.. Men ingen träning känner jag, behöver vila lite extra!

Innan promenaden blev det ca. 5g glutamin och efter promenaden idag blev det protein + 3 knäckemackor.... So far, so good!

Nu ska jag ligga på soffan en halvtimme och bara njuta av vilodagen :-) Sedan gå till gymmet så att jag är där vid 13.15 ungefär.

image71
Deff (^_^)

Kommentarer
Postat av: Pumamamman

Håller med fullständigt, din matfantasi är i torftigaste laget. ;)
Du kan blanda tonfisk med hackade kokta ägg, keso, en klick majonäs, lite lök. kan ätas som det är lr på knäckemacka, sallad till om man vill det. Ibland mosar jag i kokt broccoli oxå - blir skönt pricklad grönt...
En bra sajt är annars: www.matinfo.se där kan man välja o vraka. Jag la upp kycklingratängen som jag komponerade sist där.

2008-04-26 @ 15:17:00
URL: http://allidaelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0