26 april - eftermiddag

Jodå, jag gick upp till gymmet.... Men tränade inte (^_^) Puma fick skälla på mig typ 300 gånger för att jag skulle på och leka, men det är rätt.. Vila är vila!

Det blev iaf några foto idag!

image72
Kalasfin form på latsdragen idag! Oh Yeah! Bra vikt dessutom!

image73
Tee kom dit och "sade hej"... eller, ja... han somnade vid bänkarna..... Haha.. Jag låg på övervåningen och smygfotade honom..... Sån jävla lirare!

image74
Väl nere fick man ju kolla till honom så han levde... Killen känner sig lite för hemma på gymmet kanske :-P
Kvällsposten som huvudkudde, tydligen finns det lösningar på allt!

image75
Hammer row... Jo, uppvärmning kallas det.... Och den överdrivet fejkansträngda ansiktsminen säger allt!

Nu håller jag på att steka kyckling, så den skall konsumeras inom kort! OH YEAH!

HCLS!

Kommentarer
Postat av: Tee

Fyfan vilket pass idag! =) Hardcore imorgon!

2008-04-26 @ 22:56:52
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0