24 april - eftermiddag

05.30 protein, havregryn
09.00 1 burk tonfisk
12.00 1 burk tonfisk & 3 knäckebröd
14.30 1 banan
15.30 1 gainomax

14.50 - 15.25 6km löpning, lugnt tempo, bra inkörningstempo... Men min vänsterfot lyckades somna runt den femte kilometern.. Sån jävel! Och dessutom var det samma vänstertibialis som fick mjölksyra redan efter de första femhundra meterna!

Nåja, nu har jag sprungit lite iaf, lugnt och skönt, high och five!

Bröst och axlar ikväll med El Pumo!

So far, so good!

image64
Those were the days (^_^) Kanske börjar dansa lite igen efter deffen ;) Jag är fortfarande sugen! Denna kan väl vara från typ 04 eller något sånt.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Puma

Bra jobbat ikväll mannen :)
Och nu satt 47,5 som en klocksmäck! yeah!
Och din löpning, det finslipar vi till sen när jag får vara med i farten. Sängen nu! Hcls!

2008-04-24 @ 23:02:20
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0